Контактна ел.пошта:
  Консультації:
  (0472) 31-99-23
  (067) 509 50 26
  (093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал
Image
Керівництво сектором здійснює завідувач сектору


м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, каб. 213

Сектор зі зв’язків з громадськістю

Структурний підрозділ департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та підпорядковується безпосередньо директору департаменту.

Основні завдання сектору:
  • поширення інформації про діяльність департаменту через засоби масової інформації та мережу Інтернет;
  • сприяє засобам масової інформації у висвітленні діяльності департаменту;
  • забезпечує інформаційне ведення та актуальне наповнення соціальних мереж і сайту департаменту, веб-сайту Черкаської міської ради, Єдиного державного веб-порталу відкритих даних;
  • здійснює моніторинг засобів масової інформації;
  • забезпечує розвиток інформаційних зав’язків між департаментом та відвідувачами, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, сприяє формуванню об’єктивної громадської думки про діяльність департаменту;
  • аналіз та узагальнення досвіду взаємодії департаменту з громадськістю та ЗМІ;
  • проведення прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності департаменту;
  • за дорученням директора департаменту виконує інші завдання, що належать до його компетенції.

Сектор виконує функції:

  • проводить оперативне інформування ЗМІ та надає матеріали для проведення прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності департаменту;
  • організовує вивчення громадської думки щодо діяльності департаменту, проблемних питань, готує пропозиції за результатами відповідних досліджень;
  • розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції;
  • бере участь у підготовці відповідей на запити ЗМІ, матеріалів на спростування публікацій, в яких висвітлено не достовірну інформацію, забезпечує оперативне реагування на запити та критичні публікації, повідомлення;
  • бере участь в проведенні прес-конференцій, брифінгів, організації тематичних зустрічей з питань діяльності департаменту;
  • досліджує матеріали та готує проекти текстів статтей для розміщення їх у друкованих ЗМІ, а також Інтернет- ресурсах та проектів доповідей, довідок та інших матеріалів для виступів керівництва департаменту;
  • координує проведення інтерв’ю з керівництвом та працівниками департаменту з питань їх діяльності;
  • за дорученням директора департаменту виконує інші функції, що належать до його компетенції.

Наш орієнтир -
прозора діяльність
та співпраця

Висвітлення діяльності департаменту та його підрозділів

Форма зворотнього зв'язку

* Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.