Контактна ел.пошта:
  Консультації:
  (0472) 31-99-23
  (067) 509 50 26
  (093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал
Image
Керівництво управлінням здійснює заступник директора департаменту – начальник управління

Бінусова Катерина Марківна
м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, каб. 121

Прийом громадян:
Щосереди з 8:00 до 17:00,
обідня перерва з 13.00 до 14.00
Контактний телефон:
(0472) 36-05-65

Управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат

Структурний підрозділ без статусу юридичної особи у складі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та діє на підставі Положення про Управління, затвердженого наказом директора департаменту від 09.03.2017 №108/28-5-01.

Основними завданнями Управління є:
  • забезпечення реалізації державної політики соціального захисту населення у сфері виплати адресної соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством: надання соціальної допомоги, в тому числі субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива; формування банку даних одержувачів допомоги сім’ям з дітьми; виплати передбачених законодавством компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; проведення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, та інших видів допомог, передбачених чинним законодавством;
  • забезпечення додержання законодавства про соціальний захист та соціальне обслуговування населення;

  • забезпечення своєчасного та якісного оформлення документів для проведення виплати всіх видів допомоги та компенсацій;

  • здійснення контролю за правильністю надання соціальної допомоги та цільовим використанням державних коштів;

  • проведення роботи щодо повернення громадянами до бюджету надміру отриманих коштів у вигляді соціальної допомоги, проведення роботи по утриманню надміру виплачених коштів з особових рахунків отримувачів різних видів допомоги та компенсацій та відрахування їх відповідно до виконавчих документів;

  • проведення за місцем проживання обстежень умов життя громадян (за їх згодою), які звертаються за призначенням соціальної допомоги.

Соціальна допомога -
гарантований захист для кожного

Виплати різновидів соціальної допомоги, компенсацій та субсидій

Структурні підрозділи управління здійснюють виконання наступних функцій:

  • Для розгляду питань, що належать до компетенції управління, створюють відповідні комісії та робочі групи.
  • Здійснюють прийом громадян з питань, що належать до їх компетенції.
  • Проводять консультації, розглядають у встановлені законодавством України терміни звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції, вживають заходи щодо вирішення порушених питань.
  • Проводять інформаційно-роз'яснювальну, консультаційну роботу, організовують проведення семінарів та тренінгів.
  • Ініціюють створення комісій при виконавчому комітеті Черкаської міської ради для реалізації делегованих і власних повноважень у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг.
  • У разі необхідності, за дорученням керівництва виконують завдання з надання громадянам міста різних видів соціальної допомоги (пільг, субсидій), здійснюють прийом та реєстрацію звернень громадян з цих питань.
  • Взаємодіють з іншими виконавчими органами Черкаської міської ради та підприємствами, установами, організаціями міста незалежно від форм власності.
  • Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформації, необхідної для виконання визначених функцій.
  • Здійснюють інші повноваження відповідно до законодавства України.

У Вас виникли запитання?

Отримайте відповіді та консультації через онлайн-форму.
* Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.