Контактна ел.пошта:
37853109@mail.gov.ua 
  Консультації:
(0472) 31-99-23
(067) 509 50 26
(093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал
Image

Керівництво управлінням здійснює заступник директора департаменту

Ніконенко Юлія Валентинівна

м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, каб. 403

Прийом громадян:
Щочетверга з 9:00 до 16:00,
обідня перерва з 13.00 до 14.00

Контактний телефон:
(0472) 31-91-02

Управління розвитку соціальної сфери

структурний підрозділ департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.

Основними завданнями Управління є:
  • Забезпечення ефективного функціонування і подальшого розвитку соціальної сфери м. Черкаси, покращення якості надання соціальних послуг, підвищення соціальних стандартів і рівня життя громадян міста.
  • Створення ефективної, прозорої, інноваційної, конкурентної системи надання соціальних послуг згідно з державними стандартами.
  • Встановлення додаткових гарантій соціального захисту населення за рахунок коштів бюджету Черкаської міської територіальної громади.
  • Реалізація в межах повноважень державної політики у сфері надання соціальних послуг особам, групам осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, і не можуть самостійно їх подолати.
  • Реалізація державної політики з питань соціального та правового захисту сім'ї та дітей, дотримання рівних прав і можливостей жінок та чоловіків.

Соціальні послуги
за найвищими стандартами

Реалізація державної політики з питань соціального захисту населення

Структурні підрозділи управління здійснюють виконання наступних функцій:

  • Розгляд питань, що належать до компетенції управління.
  • Прийом громадян з питань, що належать до їх компетенції.
  • Проводять консультації, розглядають у встановлені законодавством України терміни звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції, вживають заходи щодо вирішення порушених питань.
  • Проводять інформаційно-роз'яснювальну, консультаційну роботу, організовують заходи з обговорення питань, пов’язаних з наданням соціальних послуг, реалізацією соціальної політики у м. Черкаси.
  • Ініціюють створення комісій, робочих груп при виконавчому комітеті Черкаської міської ради для реалізації делегованих і власних повноважень у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг.
  • Розробляють проекти рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови м. Черкаси в межах наданих департаменту повноважень.
  • Взаємодіють з іншими виконавчими органами Черкаської міської ради та підприємствами, установами, організаціями міста незалежно від форм власності.
  • Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформації, необхідної для виконання визначених функцій.
  • Здійснюють інші повноваження відповідно до законодавства України.

У Вас виникли запитання?

Отримайте відповіді та консультації через онлайн-форму.
* Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.