Image
Керівництво управлінням здійснює заступник директора департаменту

Ніконенко Юлія Валентинівна
м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, каб. 306

Прийом громадян:
Щочетверга з 9:00 до 16:00,
обідня перерва з 13.00 до 14.00
Контактний телефон:
(0472) 71-04-68

Управління розвитку соціальної сфери

структурний підрозділ департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.

Основними завданнями Управління є:
  • Забезпечення ефективного функціонування і подальшого розвитку соціальної сфери м. Черкаси, покращення якості надання соціальних послуг, підвищення соціальних стандартів і рівня життя громадян міста.
  • Створення ефективної, прозорої, інноваційної, конкурентної системи надання соціальних послуг згідно з державними стандартами.
  • Встановлення додаткових гарантій соціального захисту населення за рахунок коштів міського бюджету.
  • Реалізація в межах повноважень державної політики у сфері надання соціальних послуг особам, групам осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, і не можуть самостійно їх подолати.
  • Реалізація державної політики з питань соціального та правового захисту сім'ї та дітей, дотримання рівних прав і можливостей жінок та чоловіків.
  • Реалізація державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці, належних умов праці, охорони праці.
  • Реалізація державної політики щодо детінізації доходів та трудових відносин у сфері зайнятості населення.
  • Здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, в тому числі за своєчасною та в повному обсязі виплатою заробітної плати; запровадження підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності та фізичними особами - підприємцями мінімальними державними гарантіями із оплати праці.

Структурні підрозділи управління здійснюють виконання наступних функцій:

  • Для розгляду питань, що належать до компетенції управління, створюють відповідні комісії та робочі групи.
  • Здійснюють прийом громадян з питань, що належать до їх компетенції.
  • Проводять консультації, розглядають у встановлені законодавством України терміни звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції, вживають заходи щодо вирішення порушених питань.
  • Проводять інформаційно-роз'яснювальну, консультаційну роботу, організовують проведення семінарів та тренінгів.
  • Ініціюють створення комісій при виконавчому комітеті Черкаської міської ради для реалізації делегованих і власних повноважень у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг.
  • У разі необхідності, за дорученням керівництва виконують завдання з надання громадянам міста різних видів соціальної допомоги (пільг, субсидій), здійснюють прийом та реєстрацію звернень громадян з цих питань.
  • Взаємодіють з іншими виконавчими органами Черкаської міської ради та підприємствами, установами, організаціями міста незалежно від форм власності.
  • Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформації, необхідної для виконання визначених функцій.
  • Здійснюють інші повноваження відповідно до законодавства України.

У Вас виникли запитання?

Отримайте відповіді та консультації через онлайн-форму.