Управління організаційного забезпечення
Структурний підрозділ без статусу юридичної особи у складі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та діє на підставі Положення про Управління, затвердженого наказом директора департаменту від 09.03.2017 №108/28-5-01.
Основними завданнями Управління є:
- організаційне забезпечення управлінської діяльності в департаменті
- введення документообігу, впровадження єдиного порядку підготовки, зберігання та роботи з документами в департаменті
- здійснення контролю за своєчасним розглядом та проходженням документів - проведення аналізу інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень, скорочення строків проходження й виконання документів
- організація доступу до публічної інформації
- організація особистого прийому та робота із зверненнями громадян
- забезпечення ритмічної та продуктивної роботи громадських приймалень
- спрощення процедури отримання послуг та поліпшення якості їх надання
- встановлення, обслуговування, належного функціонування апаратних та програмних компонентів, що використовуються в роботі структурних підрозділів департаменту
- автоматизація ручних процесів, застосування в роботі новітніх інформаційних технологій, вдосконалення мережі передачі даних
- організація господарського та матеріально-технічного обслуговування департаменту
Наша мета -
якість та доступність послуг для кожного
Оптимізація роботи зі зверненнями громадян
Структурні підрозділи управління здійснюють виконання наступних функцій:
- Для розгляду питань, що належать до компетенції управління, створюють відповідні комісії та робочі групи.
- Здійснюють прийом громадян з питань, що належать до їх компетенції.
- Проводять консультації, розглядають у встановлені законодавством України терміни звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції, вживають заходи щодо вирішення порушених питань.
- Проводять інформаційно-роз'яснювальну, консультаційну роботу, організовують проведення семінарів та тренінгів.
- Ініціюють створення комісій при виконавчому комітеті Черкаської міської ради для реалізації делегованих і власних повноважень у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг.
- У разі необхідності, за дорученням керівництва виконують завдання з надання громадянам міста різних видів соціальної допомоги (пільг, субсидій), здійснюють прийом та реєстрацію звернень громадян з цих питань.
- Взаємодіють з іншими виконавчими органами Черкаської міської ради та підприємствами, установами, організаціями міста незалежно від форм власності.
- Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформації, необхідної для виконання визначених функцій.
- Здійснюють інші повноваження відповідно до законодавства України.