Контактна ел.пошта:
37853109@mail.gov.ua 
  Консультації:
(0472) 31-99-23
(067) 509 50 26
(093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал

Управління організаційного забезпечення

Структурний підрозділ без статусу юридичної особи у складі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та діє на підставі Положення про Управління, затвердженого наказом директора департаменту від 09.03.2017 №108/28-5-01.

Основними завданнями Управління є:
  • організаційне забезпечення управлінської діяльності в департаменті
  • введення документообігу, впровадження єдиного порядку підготовки, зберігання та роботи з документами в департаменті
  • здійснення контролю за своєчасним розглядом та проходженням документів
- проведення аналізу інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень, скорочення строків проходження й виконання документів
  • організація доступу до публічної інформації
  • організація особистого прийому та робота із зверненнями громадян
  • забезпечення ритмічної та продуктивної роботи громадських приймалень
  • спрощення процедури отримання послуг та поліпшення якості їх надання
  • встановлення, обслуговування, належного функціонування апаратних та програмних компонентів, що використовуються в роботі структурних підрозділів департаменту
  • автоматизація ручних процесів, застосування в роботі новітніх інформаційних технологій, вдосконалення мережі передачі даних
  • організація господарського та матеріально-технічного обслуговування департаменту

Наша мета -
якість та доступність послуг для кожного

Оптимізація роботи зі зверненнями громадян

Структурні підрозділи управління здійснюють виконання наступних функцій:

  • Для розгляду питань, що належать до компетенції управління, створюють відповідні комісії та робочі групи.
  • Здійснюють прийом громадян з питань, що належать до їх компетенції.
  • Проводять консультації, розглядають у встановлені законодавством України терміни звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції, вживають заходи щодо вирішення порушених питань.
  • Проводять інформаційно-роз'яснювальну, консультаційну роботу, організовують проведення семінарів та тренінгів.
  • Ініціюють створення комісій при виконавчому комітеті Черкаської міської ради для реалізації делегованих і власних повноважень у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг.
  • У разі необхідності, за дорученням керівництва виконують завдання з надання громадянам міста різних видів соціальної допомоги (пільг, субсидій), здійснюють прийом та реєстрацію звернень громадян з цих питань.
  • Взаємодіють з іншими виконавчими органами Черкаської міської ради та підприємствами, установами, організаціями міста незалежно від форм власності.
  • Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформації, необхідної для виконання визначених функцій.
  • Здійснюють інші повноваження відповідно до законодавства України.

У Вас виникли запитання?

Отримайте відповіді та консультації через онлайн-форму.
* Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.