Структурний підрозділ без статусу юридичної особи у складі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та діє на підставі Положення про Управління, затвердженого наказом директора департаменту від 09.03.2017 №108/28-5-01.
Основними завданнями Управління є:
- організаційне забезпечення управлінської діяльності в департаменті
- введення документообігу, впровадження єдиного порядку підготовки, зберігання та роботи з документами в департаменті
- здійснення контролю за своєчасним розглядом та проходженням документів
- проведення аналізу інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень, скорочення строків проходження й виконання документів
- організація доступу до публічної інформації
- організація особистого прийому та робота із зверненнями громадян
- забезпечення ритмічної та продуктивної роботи громадських приймалень
- спрощення процедури отримання послуг та поліпшення якості їх надання
- встановлення, обслуговування, належного функціонування апаратних та програмних компонентів, що використовуються в роботі структурних підрозділів департаменту
- автоматизація ручних процесів, застосування в роботі новітніх інформаційних технологій, вдосконалення мережі передачі даних
- організація господарського та матеріально-технічного обслуговування департаменту