Контактна ел.пошта:
  Консультації:
  (0472) 31-99-23
  (067) 509 50 26
  (093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал
Image
Керівництво управлінням здійснює заступник директора департаменту - начальник управління

Литвинович Валентина Іванівна
м.Черкаси, бул.Шевченка, 307, каб.420
Контактний телефон: (0472) 37-55-69

Управління у справах ветеранів війни та надання соціальних гарантій

Структурний підрозділ без статусу юридичної особи у складі департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.

Основними завданнями Управління є:
  • реалізація державної політики щодо забезпечення державних соціальних стандартів та державних соціальних гарантій для населення;
  • реалізація в межах своїх повноважень державної політики у сфері соціального захисту осіб, груп осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, і не можуть самостійно їх подолати, сімей з дітьми, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей (далі - учасники АТО та члени їх сімей), постраждалих учасників Революції Гідності, багатодітних сімей, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій громадян;
  • забезпечення призначення допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством за рахунок коштів державного та міського бюджету; ведення персоніфікованого обліку отримувачів пільг;
  • сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури, направлення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю до навчальних закладів системи соціального захисту населення;
  • реалізація державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку осіб з інвалідністю, ветеранів війни, осіб на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», жертв нацистських переслідувань, учасників АТО та членів їх сімей, постраждалих учасників Революції Гідності та інших категорій громадян, передбачених законодавством України та міськими програмам;
  • реалізація державної політики у сфері здійснення нагляду за дотриманням законодавства щодо призначення (перерахунку) і виплати пенсій;
  • проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.

Структурні підрозділи управління здійснюють виконання наступних функцій:

  • Для розгляду питань, що належать до компетенції управління, створюють відповідні комісії та робочі групи.
  • Здійснюють прийом громадян з питань, що належать до їх компетенції.
  • Проводять консультації, розглядають у встановлені законодавством України терміни звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до їх компетенції, вживають заходи щодо вирішення порушених питань.
  • Проводять інформаційно-роз'яснювальну, консультаційну роботу, організовують проведення семінарів та тренінгів.
  • Ініціюють створення комісій при виконавчому комітеті Черкаської міської ради для реалізації делегованих і власних повноважень у сфері соціального захисту та надання соціальних послуг.
  • У разі необхідності, за дорученням керівництва виконують завдання з надання громадянам міста різних видів соціальної допомоги (пільг, субсидій), здійснюють прийом та реєстрацію звернень громадян з цих питань.
  • Взаємодіють з іншими виконавчими органами Черкаської міської ради та підприємствами, установами, організаціями міста незалежно від форм власності.
  • Одержання в установленому порядку від органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформації, необхідної для виконання визначених функцій.
  • Здійснюють інші повноваження відповідно до законодавства України.

У Вас виникли запитання?

Отримайте відповіді та консультації через онлайн-форму.
* Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.