Контактна ел.пошта:
37853109@mail.gov.ua 
  Консультації:
(0472) 31-99-23
(067) 509 50 26
(093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал

Відділ прийому громадян та роботи громадської приймальні виконує наступні функції:

Управління організаційного забезпечення Департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.

  • організація особистого прийому керівництвом департаменту;
  • ознайомлення громадян з порядком оформлення передбачених законодавством пільг та соціальних виплат, отримання інших послуг з питань соціального захисту, які надає департамент;
  • надання консультацій і роз’яснень для громадян щодо їх прав на соціальні послуги та соціальні виплати, інші види соціальної підтримки, а також щодо змін в законодавстві;
  • визначення функціональної потреби та розміщення спеціалістів структурних підрозділів департаменту в громадських приймальнях;
  • координація переміщення відвідувачів в громадських приймальнях, забезпечення оперативного та якісного прийому громадян, надання необхідної допомоги;
  • сприяння громадянам в одержанні документів, необхідних для оформлення пільг, соціальних виплат та інших послуг з питань соціального захисту, що надаються департаментом;
  • здійснення моніторингу та аналізу стану кількісних та якісних показників прийому громадян, реагування на скарги громадян та розроблення заходів для покращення якості надання соціальних послуг;
  • координація інформаційно-роз’яснювальної роботи, що проводиться структурними підрозділами департаменту для населення;
  • ведення поточної та попередньої реєстрації заявників на прийом;
  • проведення архівації та інвентаризації особових справ осіб, які одержують соціальні виплати та інші послуги з питань соціального захисту.

З метою запровадження ефективної системи надання послуг у сфері соціальної політики у місті Черкаси в приміщеннях департаменту соціальної політики працює Громадська приймальня за адресою: бульвар Шевченка 307.

Громадська приймальня – постійно діючий робочий орган департаменту, в якому надаються послуги у сфері соціальної політики відповідальними працівниками.

Громадська приймальна у своїй діяльності керується Положенням про Громадську приймальню департаменту соціальної політики ЧМР, яке затверджене наказом директора департаменту від 03.05.2017 № 189/28-5/01.

Керівництво діяльності Громадської діяльності здійснюється заступником начальника управління – начальником відділу прийому громадян та роботи громадської приймальні управління організаційного забезпечення департаменту – Фурсою О.В.

Основними завданнями Громадської приймальні є:

  • організація надання послуг у сфері соціальної політики на якісно вищому рівні у встановлені законодавством строки
  • спрощення процедури отримання послуг у сфері соціальної політики та поліпшення якості їх надання
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг, про права та гарантії суб’єктів звернення у сфері соціальної політики.

В Громадській приймальні можна отримати наступні послуги:

  • призначення субсидій на житлово-комунальні послуги призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
  • призначення одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам
  • призначення щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновками лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним
  • призначення допомоги на дітей одиноким матерям
  • призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам
  • призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
  • призначення допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
  • допомога на поховання разі смерті інваліда з дитинства або дитини-інваліда віком до 18 років членам його сім’ї або особі, яка здійснила поховання
  • призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам
  • призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку
  • призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідомо
  • призначення компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги
  • призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам
  • призначення одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми
  • призначення державної соціальної допомоги на догляд малозабезпеченим інвалідам І групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності
  • призначення матеріальної допомоги на поховання померлих учасників бойових дій та інвалідів війни призначення одноразової допомоги на поховання особи, яка отримувала допомогу відповідно до закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам»
  • оформлення і видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
  • призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам
  • призначення одноразової компенсації учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи
  • призначення одноразової компенсації сім’ям які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою
Відділ прийому громадян та роботи громадської приймальні очолює заступник начальника управління – начальник відділу

Фурса Олена Василівна