У разі відсутності в документі відмітки про реєстрацію місця проживання на території, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на цій території на момент виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення.
Заступниця директора департаменту – начальниця управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат Катерина Бінусова пояснює, що такими документами можуть бути:
військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби;
трудова книжка із записами про трудову діяльність;
документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно;
свідоцтво про базову загальну середню освіту;
атестат про повну загальну середню освіту;
документ про професійно-технічну освіту;
документ про вищу освіту (науковий ступінь);
довідка з місця навчання;
рішення місцевого органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
медичні документи;
фотографії, відеозаписи.
Крім того, під час подання заяви про взяття на облік у період дії воєнного стану заявник надає відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, сформованих через
Дія або "єДокумент", або довідку про подання документів для оформлення паспорта громадянина України, для осіб, яких ідентифіковано за відомостями Єдиного державного демографічного реєстру чи відомчої інформаційної системи ДМС.