Питання: Отримую допомогу на дітей одиноким матерям. Моїй доньці в листопаді виповнилося 14 років і вона отримала паспорт. Чи потрібно повідомити про це департамент?
Відповідь: Так, потрібно.
Пояснює заступниця директора департаменту – начальниця управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат Катерина Бінусова.
Особа, якій виплачується державна соціальна допомога, зобов’язана повідомити орган соціального захисту населення про зміну персональних даних усіх членів сім’ї, в тому числі і неповнолітніх дітей.
При визначенні права на призначення соціальних допомог департамент проводить перевірку персональних даних на підставі електронного обміну з Державною податковою службою, Пенсійним фондом України та з державними реєстрами, зокрема, Реєстром речових прав на нерухоме майно, Державним реєстром актів цивільного стану громадян.
Проте, є випадки, коли на запити департаменту надходить інформація про невідповідність персональних даних заявників, а саме в реєстраційному номері облікової картки платника податків, яка міститься в Державному реєстрі фізичних осіб чи в паспортних даних.
️Невідповідність даних виникає в разі зміни заявниками прізвища, заміни чи отримання нового паспорта, отримання чи відмови від реєстраційного номеру облікової картки платника податків та ін.
Уточнення персональних даних із отримувачами допомог впливає на вчасність їх виплати. Тому, щоб запобігти цьому, необхідно правильно заповнювати документи на призначення соціальних допомог та повідомляти про зміни в персональних даних.