| dsocpol@chmr.gov.ua |
| Консультації: |
| (0472) 31-99-23 |
| (067) 509 50 26 |
| (093) 296 54 58 |
| Прийом громадян: |
| ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
| ПТ з 8:00 до 16:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
| dsocpol@chmr.gov.ua |
| Консультації: |
| (0472) 31-99-23 |
| (067) 509 50 26 |
| (093) 296 54 58 |
| Прийом громадян: |
| ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
| ПТ з 8:00 до 16:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
Розповідаємо, на яких підставах відмовляють у реєстрації внутрішньо переміщеним особам та які шляхи вирішення та попередження таких ситуацій.
Особа повинна вважатися внутрішньо переміщеною відповідно до положень законодавства, які діють на момент її звернення.
У разі відсутності оригіналу документа, що посвідчує особу, можна пред’явити
Якщо і ці документи відсутні і встановити особу не вдається, то відмова законна.
Підтвердити факт проживання можна надавши
Якщо особа надала відповідні докази, які свідчать, що вона проживала на цій території до переміщення, то відмова незаконна.