Контактна ел.пошта:
37853109@mail.gov.ua 
  Консультації:
(0472) 31-99-23
(067) 509 50 26
(093) 296 54 58

Прийом громадян:
ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 
(13:00-14:00 - перерва)
ПТ з 8:00 до 16:00 
(13:00-14:00 - перерва)
На міський портал

Новини департаменту

ЖИТЕЛІ ЧЕРКАС, ЯКІ ВСТУПИЛИ ДО ЛАВ ДОБРОВОЛЬЧИХ ФОРМУВАНЬ ЧЕРКАСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, ОТРИМАЮТЬ ОДНОРАЗОВУ ДОПОМОГУ

ЖИТЕЛІ ЧЕРКАС, ЯКІ ВСТУПИЛИ ДО ЛАВ ДОБРОВОЛЬЧИХ ФОРМУВАНЬ ЧЕРКАСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ, ОТРИМАЮТЬ ОДНОРАЗОВУ ДОПОМОГУ

Жителі Черкас, які вступили до лав добровольчих формувань черкаської територіальної громади, отримають одноразову допомогу розміром 15000 грн

Відповідне рішення ухвалив виконавчий комітет Черкаської міської ради в рамках внесення змін до Комплексної програми соціальної підтримки захисників державного суверенітету та незалежності України і членів їх сімей – жителів м. Черкаси на 2022-2024 роки.

За ініціативи Анатолія Бондаренка - міського голови Черкас одноразову грошову допомогу у розмірі 15 тис грн під час воєнного стану надаватимуть коштом міського бюджету жителям Черкас, які вступили до лав добровольчих формувань Черкаської територіальної громади та за якими зараз не зберігається основне місце роботи та середній заробіток. Станом на сьогодні такої допомоги потребує 100 жителів м. Черкаси, які вступили до добровольчих формувань Черкаської територіальної громади.

- Відповідно до Закону України «Про основи національного спротиву» на членів добровольчих формувань територіальних громад під час їх участі у заходах підготовки добровольчих формувань територіальних громад, а також виконання ними завдань територіальної оборони поширюються гарантії соціального і правового захисту, передбачені Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», - прокоментував рішення виконкому директор департаменту соціальної політики Євгеній Данченко.

Порядок надання допомоги буде затверджено рішенням виконкому. Слідкуйте за повідомленнями на сторінці департаменту соціальної політики Черкаської міської ради.