Спеціалістами відділу призначення та перерахунку соціальних виплат управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат департаменту за І півріччя 2021 року прийнято заяв для призначення усіх видів соціальних виплат – 29766, в т.ч. з них;

  • заяв для призначення житлової субсидії – 23005;
  • заяв для призначення щомісячної адресної допомоги ВПО – 681;
  • заяв для призначення інших видів соціальних виплат - 4962.
  • Опрацьовано електронних заяв по допомогах та субсидіях – 1118.

Зроблено запитів в організації, що надають послуги населенню, щодо надання довідок – 19210.

Середня кількість домогосподарств, які отримують субсидію – 20041.

Загальна сума нарахованої субсидії 145388 тис. грн..

Середній розмір призначеної субсидії становить 1060,17 тис. грн..

Відмовлено в призначенні житлової субсидії – 1770 заявникам, у призначенні інших видів соціальних виплат – 398 заявникам.

Сформовано справ для призначення усіх видів соціальної допомоги – 8647.

Надіслано викликів (повідомлень) про необхідність надання уточнюючої інформації для формування особової справи – 881.

Призначено 24863 особам соціальної допомоги та компенсацій, з них:

- допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами – 464;

- допомогу при народженні дитини – 955;

- допомогу на дітей одиноким матерям – 715;

- допомога при усиновленні – 5;

- допомогу на дітей, які перебувають під опіки чи піклування – 100;

- допомога на дітей, яким не встановлено інвалідність – 2;

- послуга з догляду за дитиною до 3 років «муніципальна няня» - 438;

- допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях – 96;

- допомога на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя – 1;

- одноразова допомога «пакунок малюка» – 555;

- допомогу на догляд одиноким особам, які досягли 80 річного віку – 239;

- державна соціальна допомога дитині померлого годувальника – 50;

- державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям – 1248;

- державна тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 35;

- компенсація по догляду за особою з інвалідністю І групи або особою похилого віку, яка досягла 80-річного віку – 2;

- компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги – 72;

- щомісячна грошова допомога по догляду за психічнохворим – 369;

- допомога на поховання – 26;

- державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 284;

- державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю – 193;

- допомога на дітей позбавлених батьківського піклування, які знаходяться в прийомних сім’ях – 5;

- одноразова винагорода жінкам, яким присвоєне почесне звання «Мати-героїня» – 4;

- тимчасова державна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку і не має права на пенсію – 157;

- щомісячна адресна допомога ВПО (сім’ї) – 635;

- допомога на оздоровлення особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2111;

- компенсація витрат на продукти харчування особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 27;

- одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 5;

- одноразова компенсація сім’ям, які втратили годувальника з числа осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 6;

- недоотримана компенсація членам сім’ї померлого з числа осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1.

Сформовано та відправлено – 87 особових справ по запитах органів соціального захисту населення в інші райони. Зроблено запитів до інших районів за зверненням громадян – 133.

Видано (продовжено) посвідчень одержувачам допомоги – 226.

Прийнято рішень комісією з питань надання населенню соціальної  допомоги – 2992, в тому числі з них:

- призначено – 2717;

- відмовлено – 266;

- перенесено на наступне засідання комісії – 9.

Взято на облік 124 особи, що перемістилися з тимчасово окупованої території України та зони проведення АТО, відповідно до поданих заяв. Прийнято на облік сімей ВПО – 92. Перевірено кількість осіб ВПО згідно списків від ПФУ – 41, згідно списків від ФСС – 373. Відпрацьовано запитів на внутрішньо переміщених осіб з УДМС – 53; з Нацполіції, Прокуратури, СБУ – 158;  відправлено запитів до навчальних закладів, підприємств та інших установ (організацій) на перевірку ВПО – 322.

Опрацьовано довідок МСЕК – 394. Долучено розпоряджень про масові перерахунки допомог і компенсацій – 7978. Проведено індивідуальних перерахунків по призначених допомогах та компенсаціях – 624. Припинено виплату допомоги достроково – 672.

Оброблено рекомендацій за результатами верифікації згідно списків наданих Мінфіном – 19908 осіб.

Проведено архівацію справ – 1006.

Проведено роботи по підбору та упорядкуванню справ для призначення усіх видів допомог – 19631.

Надано відповіді на звернення громадян – 646.

Всього повернуто переплачених коштів до бюджету відділом призначення та перерахунку соціальних виплат – 48182,27 тис. грн.

 

За звітний період спеціалістами відділу контролю за здійсненням соціальних виплат управління соціальної допомоги та компенсаційних виплат департаменту опрацьовано 17742 особові справи отримувачів державної соціальної допомоги, компенсаційних виплат та щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Написано 589 листів до банківських установ, ВДВС та отримувачів соціальних допомог та субсидій щодо повернення надміру виплачених коштів.

Здійснено формування виплатних документів в паперовому вигляді в розрізі допомог, банківських установ, поштових відділень – 2848.

Формування персоніфікованих звітів про здійснення відрахування та виплати згідно листів-постанов державних виконавчих служб про звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи заявника – 172.

Заповнення електронної бази згідно наданих документів для виплати допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого (Постанова КМУ від 31.01.2007 № 99) – 78.

Здійснено звірку у веб-системі отримувачів монетизації пільг та субсидій з інформацією банківських установ щодо не зарахованих коштів та поштових відділень зв’язку про повернення не отриманих коштів – 494.

Утримано згідно з заведених виконавчих листів відділом контролю для здійснення соціальних виплат – 922586,50 грн.

Всього повернуто переплачених коштів до бюджету 2185538,26 грн., в тому числі:

- відділом призначення та перерахунку соціальних виплат – 481872,89 грн.;

- відділом державних соціальних інспекторів – 781078,87 грн..

 

За звітний період відділом державних соціальних інспекторів:

- перевірено осіб на достовірність інформації про доходи та майновий стан – 19423;

- проведено обстеження матеріально-побутових умов заявника – 3235;

- відпрацьовано рекомендацій по верифікації – 1628;

- перевірено осіб через реєстр речових прав на нерухоме майно – 4079;

- підготовлено запитів на підприємства (установи) – 142.