Один з них – розвиток дітей за методикою Монтесорі. Спеціально для цього запросили фахівчиню Людмилу Веретільник, яка має 17 років досвіду роботи психолога.

«У «Жагу життя» я прийшла, аби допомогти дітям і молоді з інвалідністю відчути себе, пізнати свої бажання і можливості, а відтак бути впевненішими, розвиватися, адаптуватися до суспільного життя», - каже фахівчиня.

Основний принцип методики Монтесорі – комплексний, але самостійний розвиток кожної особистості залежно від її потенціалу та внутрішніх бажань, - розповідає Людмила Веретільник. – Дитина сама обирає завдання до душі, а завдання педагога і психолога – тільки допомогти дитині зробити обрану справу. Для цього використовується  максимум наочних матеріалів і навчальних модулів. Головне – створити правильні умови середовища, поважати особистість  дитини, її вільний вибір».

На перших заняттях з дітьми Людмила Веретільник намагається створити  комфортну емоційну атмосферу для навчання і працює із сенсорним розвитком дітей. З допомогою спеціально розроблених модулів навчає їх пізнавати світ через запахи, звуки, колір, тактильні відчуття.  Так закладається фундамент для розумового розвитку, пам’яті, уяви, мислення цих дітей. допомагають дитині стати сміливішою, активнішою, і нарешті,  адаптуватися до реального середовища.

Директорка Центру Тетяна Волочай наголосила, що методики і напрями роботи Центру «Жага життя» вони узгодили з батьками на зборах. Відтак впроваджуватимуть для їхніх дітей ще методику інтуїтивного малювання і розвиток у театрі-студії.