| dsocpol@chmr.gov.ua |
| Консультації: |
| (0472) 31-99-23 |
| (067) 509 50 26 |
| (093) 296 54 58 |
| Прийом громадян: |
| ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
| ПТ з 8:00 до 16:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
| dsocpol@chmr.gov.ua |
| Консультації: |
| (0472) 31-99-23 |
| (067) 509 50 26 |
| (093) 296 54 58 |
| Прийом громадян: |
| ПН – ЧТ з 8:00 до 17:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
| ПТ з 8:00 до 16:00 |
| (13:00-14:00 - перерва) |
Фахівець із супроводу працює саме з ветеранами, ветеранками та демобілізованими особами, надаючи послуги під час адаптації до цивільного життя. На відміну від соціального працівника, який надає послуги різним категоріям населення, фахівець глибоко розуміє специфіку ветеранського досвіду — травми, необхідність реабілітації та правового захисту.
Він надає індивідуальну допомогу та координує залучення відповідних державних і недержавних служб.
Особливості роботи фахівця із супроводу:
Як подати заявку на посаду фахівця із супроводу?
Кандидати подають заяву в електронній формі через платформу е-Ветеран:
🔗 https://eveteran.gov.ua
(реєстрація відкрита до кінця серпня)
Де знайти свого фахівця?
Через застосунок Дія, у цифровому сервісі Ветеран PRO:
Як скористатися послугою?
👉 Оцінити роботу фахівця також можна через Ветеран PRO.
Інфокампанія "Можливості для ветеранів та ветеранок" реалізовується в межах партнерства Мінветеранів та Програми реінтеграції ветеранів, яку втілює IREX за підтримки Державного департаменту США.