Інформація щодо стану надання послуг департаментом соціальної політики Черкаської міської ради

Надання послуг Громадською приймальнею департаменту

2022 рік

  січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень Всього
Видано пові-домлень субсидії 9                       9
Довідок субсидія 30                       30
Довідок  соц. доп. 336                       336
ВПО 20                       20
ЧАЕС                          
Всього 395                       395
Прийнято громадян з питань:
Житлові субсидіїї 940                       940
Соц. допомога 420                       420
ВПО 20                       20
ЧАЕС                          
Персоніфікований облік (пільга) 820                       820
Соціальні гарантії 571                       571
АТО 334                       334
ТЗР 328                       328
Офор-ня виплат, допомог з міського бюджету  101                       101
ВСЬОГО 3534                       3534
Попер. реєстрація гром. для оформ соц доп., пільг та ін. 1464                       1464
Попередня реєстрація громадян для оформ. субсидії 456                       456
Залучено спеціалістів для організаціїї прийому громадян 71                       71
Надано консультацій по телефону "гаряча лінія": 5163                       5163
з яких по мобільному телефону 1490                       1490
Надано консультацій громадянам 3500                       3500
Прийом інфор заяв через скриньку  911                       911
2021 рік
2020 рік
2019 рік

НАША МЕТА - СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ ДЛЯ КОЖНОГО!

МИ ПІКЛУЄМОСЬ ПРО СОЦІАЛЬНІЙ ЗАХИСТ ТА РІВЕНЬ ЖИТТЯ ГРОМАДЯН МІСТА.
ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ ЗРУЧНУ ФОРМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ.