Інформація щодо стану опрацювання звернень департаментом соціальної політики Черкаської міської ради

2020 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2020 року

Упродовж І півріччя 2020 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 998 звернень громадян, з них: 316 письмових звернень та 682 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 545 звернень та на особистому прийомі керівників департаменту – 137 звернень.

На час дії карантину рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 12.03.2020 № 242 «Про заходи, що здійснюються виконавчими органами Черкаської міської ради, з недопущення поширення випадків короновірусної інфекції» скасовано особистий прийом громадян посадовими особами Черкаської міської ради.

Задля уникнення контакту та попередження розповсюдження вірусу COVID-19 рекомендовано громадянам звернення та запити на публічну інформацію надсилати в письмовому вигляді поштою та на електронну адресу департаменту соціальної політики Черкаської міської ради – e-mail: dsocpol@ukr.net з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Відповідну інформацію розміщено на вебпорталі  Черкаської міської ради, вебсайті департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та на інформаційних стендах.

Порівняно з відповідним періодом 2019 року кількість звернень за І півріччя 2020 року зменшилась на 804 одиниць.

Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 34%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 25%; призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 14%; надання пільг – 13%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, надання соціальних послуг, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками, перерахунку пенсії, надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю соціальним працівником та ін.), що становить 14%.

Порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань призначення та перерахунку житлової субсидії 289 (проти 898 звернень). Збільшилась кількість звернень щодо надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 211 (проти 93 звернень), з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 120 (проти 62 звернень), нарахування пільг – 111 (проти 75 звернень).

Усі звернення громадян розглянуто у повному обсязі, заявникам надано роз’яснення та вичерпні відповіді.

Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та органів влади вищого рівня, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у І півріччі 2020 року у порівнянні з відповідним періодом у 2019 році

 

  

Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2020 року у порівнянні з відповідним періодом у 2019 році

 

2019 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за 2019 рік

Упродовж  2019 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 3111 звернень громадян, з них: 693 письмових звернень та 2418 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 1432 звернення та на особистому прийомі керівників департаменту – 986 звернень.

Порівняно з  2018 роком кількість звернень за 2019 рік зменшилась на 888 одиниць.

Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 64%; надання пільг – 9%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 7%; призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 6%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, надання соціальних послуг, перерахунку пенсії, надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками та ін.), що становить 14%.

Порівняно з 2018 роком збільшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової  субсидії 1360 (проти 1257 звернень) та нарахування пільг – 188 (проти 107 звернень). Зменшилась кількість звернень з питань надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 155 (проти 172 звернень), з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 128 (проти 214 звернень) тощо.

Усі звернення громадян розглянуто у повному обсязі, заявникам надано роз’яснення та вичерпні відповіді.

Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та вищестоящих органів влади, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у 2019 році у порівнянні з  2018 роком

 

Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради у 2019 році у порівнянні з 2018 роком

 

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за ІII квартал 2019 року
Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2019 року
Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І квартал 2019

НАША МЕТА - СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ ДЛЯ КОЖНОГО!

МИ ПІКЛУЄМОСЬ ПРО СОЦІАЛЬНІЙ ЗАХИСТ ТА РІВЕНЬ ЖИТТЯ ГРОМАДЯН МІСТА.
ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ ЗРУЧНУ ФОРМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ.