Інформація щодо стану опрацювання звернень департаментом соціальної політики Черкаської міської ради
2020 рік
Упродовж І півріччя 2020 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 998 звернень громадян, з них: 316 письмових звернень та 682 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 545 звернень та на особистому прийомі керівників департаменту – 137 звернень.
На час дії карантину рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 12.03.2020 № 242 «Про заходи, що здійснюються виконавчими органами Черкаської міської ради, з недопущення поширення випадків короновірусної інфекції» скасовано особистий прийом громадян посадовими особами Черкаської міської ради.
Задля уникнення контакту та попередження розповсюдження вірусу COVID-19 рекомендовано громадянам звернення та запити на публічну інформацію надсилати в письмовому вигляді поштою та на електронну адресу департаменту соціальної політики Черкаської міської ради – e-mail: dsocpol@ukr.net з дотриманням вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Відповідну інформацію розміщено на вебпорталі Черкаської міської ради, вебсайті департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та на інформаційних стендах.
Порівняно з відповідним періодом 2019 року кількість звернень за І півріччя 2020 року зменшилась на 804 одиниць.
Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 34%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 25%; призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 14%; надання пільг – 13%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, надання соціальних послуг, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками, перерахунку пенсії, надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю соціальним працівником та ін.), що становить 14%.
Порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань призначення та перерахунку житлової субсидії 289 (проти 898 звернень). Збільшилась кількість звернень щодо надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 211 (проти 93 звернень), з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 120 (проти 62 звернень), нарахування пільг – 111 (проти 75 звернень).
Усі звернення громадян розглянуто у повному обсязі, заявникам надано роз’яснення та вичерпні відповіді.
Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та органів влади вищого рівня, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у І півріччі 2020 року у порівнянні з відповідним періодом у 2019 році
Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2020 року у порівнянні з відповідним періодом у 2019 році
2019 рік
Упродовж 2019 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 3111 звернень громадян, з них: 693 письмових звернень та 2418 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 1432 звернення та на особистому прийомі керівників департаменту – 986 звернень.
Порівняно з 2018 роком кількість звернень за 2019 рік зменшилась на 888 одиниць.
Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 64%; надання пільг – 9%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 7%; призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 6%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, надання соціальних послуг, перерахунку пенсії, надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками та ін.), що становить 14%.
Порівняно з 2018 роком збільшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії 1360 (проти 1257 звернень) та нарахування пільг – 188 (проти 107 звернень). Зменшилась кількість звернень з питань надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 155 (проти 172 звернень), з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 128 (проти 214 звернень) тощо.
Усі звернення громадян розглянуто у повному обсязі, заявникам надано роз’яснення та вичерпні відповіді.
Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та вищестоящих органів влади, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у 2019 році у порівнянні з 2018 роком
Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради у 2019 році у порівнянні з 2018 роком
НАША МЕТА - СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ ДЛЯ КОЖНОГО!
ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ ЗРУЧНУ ФОРМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ.