Інформація щодо стану опрацювання звернень департаментом соціальної політики Черкаської міської ради

2019 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2019 року

Упродовж І півріччя 2019 року департаментом соціальної політики Черкаської міської ради (далі – департамент) опрацьовано 1802 звернення громадян, з них: 385 письмових звернень та 1417 усних звернень, зокрема викладених через Черкаський обласний контактний центр (Урядова «гаряча лінія») – 888 звернень та на особистому прийомі керівників департаменту – 529 звернень.

Порівняно з відповідним періодом 2018 року кількість звернень за І півріччя 2019 року збільшилась на 195 одиниць.

Найбільше до департаменту надійшло письмових звернень громадян, в тому числі електронних звернень, та усних звернень громадян на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії – 71%; надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 7%; надання пільг – 6%, призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 5%. Також громадяни звертались з інших питань соціального забезпечення (забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації, забезпечення осіб з інвалідністю санаторно-курортними путівками, призначення та перерахунку пенсії, отримання одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка», надання роз’яснень щодо пільгового проїзду, забезпечення осіб з інвалідністю соціальним працівником та ін.), що становить 11%.

Порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилась кількість письмових звернень та усних на Урядову «гарячу лінію» з питань: призначення та перерахунку житлової субсидії 898 (проти 338 звернень), надання матеріальної допомоги особам з інвалідністю та іншим пільговим категоріям – 93 (проти 92 звернень), надання пільг – 75 (проти 49 звернень). Зменшилась кількість звернень з питань призначення та виплати всіх видів державної соціальної допомоги – 62 (проти 130 звернень).

Усі звернення громадян розглянуто у повному обсязі, заявникам надано роз’яснення та вичерпні відповіді.  

Питання, з якими найбільше громадяни звертались письмово до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради та вищестоящих органів влади, а також усно звертались на Урядову «гарячу лінію» у І півріччі 2019 року у порівнянні з відповідним періодом у 2018 році

 

  

Кількість звернень громадян, що надійшли на розгляд до департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І півріччя 2019 року у порівнянні з відповідним періодом у 2018 році

 

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян департаменту соціальної політики Черкаської міської ради за І квартал 2019

НАША МЕТА - СОЦІАЛЬНІ ГАРАНТІЇ ДЛЯ КОЖНОГО!

МИ ПІКЛУЄМОСЬ ПРО СОЦІАЛЬНІЙ ЗАХИСТ ТА РІВЕНЬ ЖИТТЯ ГРОМАДЯН МІСТА.
ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ ЗРУЧНУ ФОРМУ ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ.